Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

onsdag 9 september 2009

090909 Speciell dag.. +12 och mulet, regn och blåst



Idag är det en speciell dag fast jag vet inte så mycket om dessa dagar som är lika i siffror..
Något kinesiskt lyckotal!?

Men det var kallt idag trots 12grader på termometern blev jag kall om händerna i det fuktiga blåsiga vädret på min 3km promenad till jobbet..

Annars är det jobb och naturligtvis min kör ikväll om jag inte blir sjuk efter att ha flugit från Arlanda igår med snuviga och hostande medpassagerare..
Ha en skön dag alla mina vänner och alla andra jag inte känner...
, Peter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar