Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

lördag 26 september 2009

25-26 september Fredag kallt mulet regn och sedan solig blåsig och varm lördag..



Hösten och nu är de kalla mornarna tillbaka.. Att skrapa rutorna  har vi varit utan några månader i norr :-)
 En fredag utan alltför upphetsande  händelser..
 sedan en lördag med vackert höstväder lite blåsigt för att alla löven nu ska släppa och ge lite arbete..
Det blev en hundpromenad med våra små vinthundar och ett frisläppt pass där dom får rusa av sej stillheten.

Annars väntar höststädning, ute massa projekt/upprensning inne av bla mina saker(hamster/bra att ha).. utställnings träning inför Norrbottensvackraste hund i November då jag ska vara kennel Excess(frun och systerns kennel) -handler.
Sedan kan jag få ge något pass Massage i helgen, men inga bokade ..
Ha en skön helg och kommentera friskt,
jag vet inte vad jag ska fylla denna blogg med?, lite av varje i livet?..
/Peter


1 kommentar:

  1. vi kan göra ett utbyte? massage mot övningskörning? :D its a win-win situation ;D

    SvaraRadera