Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

tisdag 25 augusti 2009

Tisdag 25 aug



Arbetsdag och lite längre än vanligt blir det nog..
Lite trött var jag idag..

Sedan får vi se om det blir att ge lite massage till svärföräldrarna sent ikväll.

Har fått testa två ggr och det har gett snabba resultat!
Får se vad det gör på ett par gånger till...
Nu drar min kör igång imorgon, så man får sjunga upp sej igen.
Om nu inte förkylning bryter ut..
Jag tränade BodyJam och det var jättejobbigt och varmt men såå roligt denna release 49 tror jag det är, är den jobbigaste pulshöjaren hittills... Efter träningen såg jag kvällsljuset så jag tog lite kort på brännastrand för dem som känner igen sej med mobilen, hyfsade bilder tycker jag iaf.
får se om det blir lite fest i jokkmokk ev e snabbsväng frekväll -lördag em ,det är ju bara 15mil enkel väg..
Ha en trevlig dag om ni hittat hit:-)
/Peter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar