Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

måndag 24 augusti 2009

Måndag och sex vecka arbeta.. efter semester och 5veckors jobb..

Jag har tänkt försöka fortsätta blogga , men ville få in irlandaresan emellan , men det verkar vara svårt.

Så nu blir det nystart av försöket:


Men Irlandsresan med Chorisma 10-19/6 var jättebra med mycket att se, musik och sång..

Sedan kom midsommarafton direkt på det till 0400..

veckan efter gick till att återhämta sej och lära sej svenska igen och äta svensk frukost ;-)

Semestern i övrigt blev väl lite för lugn och mina projekt kom ingen vart dessutom jobbade frun natt när jag var ledig och hon hade semester när jag började jobba.. så osynkat det kan bli och inget blev gjort..


Och det kanske är lite XX-årskris när man funderar för mycket och skjuter fram saker..

i helgen har vi haft Kylkris :-) kylskåpet slutade funka och att få tag på ett fungerande och inte ett nyköp var första alternativet.

Jag hittade på blocket ett som v ar rätt pris, rätt storlek och rätt modell för vårt överskåp/brödlåda.. så det blev bra/Perfekt just nu!.


I går blev det fiske med flytring också som jag renoverat med nya slangar tyvärr ingen fisk och hade klätt mej lite för lite.


ha en bra måndag ;-) /Peter

Sen undrar hur det går för andra bloggare i min bekantskapskrets?..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar