Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

tisdag 29 september 2009

29sept Punkt satt i tillvaron.. och blogstop.



Idag är en tråkig dag , kallt och dåligt med sömn, ytterligare ett felsteg av mej igår, resulterade i ett  vänbortfall som blir svårt att släppa.
Men det får gå. finns inte tillit så är det bara att släppa fritt.
Inte ens BodyJam träningen var kul igår för huvet var någon annanstans..

Ute tappar träden mer och mer av löven just nu och imorse var det bara någon plusgrad.. men klart och fint väder är det iallafall.



Funderar om jag orkar hålla igång en blog som det är nu . har inga ideer av vad man ska fylla den med faktiskt.
Andra har så mycket  att tänka och skriva om, jag skriver mest om väder och vind..

Så det kan bli ett blogstop ett tag till inspirationen/positiva tankar kommer tillbaka.. Kanske behöver en PT eller MindT...
Kom gärna med tips eller nåt som piggar upp!?
Ha en skön höstdag till er alla från alla mej.. /Peter

1 kommentar:

  1. Fototemat gör mig glad! När jag tittar in på din blogg så längtar jag sååå tillbaka.

    Varför inte ha en fotoblogg? Blog is the shit så kom inte dragandes med att jag ska titta på dina fina bilder någon annanstans ;oP

    SvaraRadera