Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

fredag 18 mars 2011

Fredag.. 18mars Plötsligt Händer det..



 Morgon promenad med en vrickad fot från  gårdagens  BodyJam var väl inte det trevligaste men det gick rätt bra med välknuten  känga.. Ni ser säkert att vägverket  plogat och kommun verkar inte  se att det behöver röjas på cykelbanorna.. ;-)

Ja, i helgen får vi hjälp av vänner att börja göra nåt åt vår (min) framskjutna  renovering av vår  källare..
bara att rensa och öka förutsättningarna.. Det kan fart på omorg eller renoveringar.. likt arga snickaren., får se.. Ska bli intressant om  helgen blir  lyckad..
Funderar på att ta fram skotern  för en lite repa på lördagkväll kanske?
Det var Längesedan jag bloggade av olika anledningar.. men ett litet försök kommer  här....


en vy i Kiruna, sanden tog slut  bara snö ;-)

Hemgjorda  semlor  där tilldelningen var 4var.. fatet var till 4personer..;-)

Lite icy.. fast ser ut som en  morot.. ;-)

en vintervy över en av mina favoritbroar

Min andra bro jag passerar ofta.. :-)

Jag får se om någon hittar tillbaka till min blogg igen :-) Kram till er ändå..

1 kommentar:

  1. Roligt se att du bloggar igen. Jag saknade fotona från Boden (min födelsestad, bor i Skåne nu). Hade nästan gett upp hoppet om din blogg och funderade på att skriva och be dig lägga ut lite nya foto.
    /Nina

    SvaraRadera