Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

söndag 27 juni 2010

Semestervecka 1, Mass, Western Farmfestkväll med Drängarna och en Midsommarhelg..

17juni

18juni
Semestern började med en trevlig vecka redan på fredagen sista arbetsdagen,18juni med samvaro hos vänner, med varm bastu och jag fick ge en riktigt långt lindrande avslappningsmassagepass.


Sedan på lördagskvällen var det dags för  Western Farm med Bla Drängarna på scen.
Tyvärr var det en regnig dag och kväll så publiken blev inte så stor som den kunnat bli och pga av vädret  blev det trångt inomhus, för det bästa med Farmen är att man kan vara ute eller inne i Saloonen och dansa.
Men det var en trevlig, rolig kväll i alla fall med dans och gemenskap..


Sedan följde en första semestervecka med diverse saker, det blev en ny (begagnad) studsmatta på gården hittad via Blocket, hos grannen som bor närmast oss fast på en annan gata.. tala om nära transport!? ;-)
Och sen samma dag, följde jag med en vän som "bihang" på en liten skjutsning/shoppingtur på Storheden, passade på att köpa lite mat och bla Belgiska jordgubbar... som färdkost ;-) och vi passade även på att testa färjan via Avans Färjeläge..

Resten av veckan gick i skön sol och lite motion/massage och datorsupport i datorns värld här och där..
Sedan kanske just datorer kan spela en massa spratt med..
Ett roligt besök av min kusin Anna som är hemma i Boden under sommaren,
 hon bor och jobbar i sthlm, hon fick prova min massage också..
Och sedan  kom  midsommarafton med helg med buller och bång.. ;-)
Med god mat, trevligt sällskap med några familjer och mygg förstås..... ;-)
Det blev kubbmatcher och lite studsmatta.. så vid halv tre var man hemma nöjd och mätt,mätt,mätt... 



På midsommardagen var det en lugn seg dag med bland annat ett rejält åskväder..


Nu väntar en ny semestervecka, får se vad den har i sitt sköte och vilket väder vi får.. 

idag har jag varit på lite fotograferande och en promenad....:

Favoritobjekt till min "bloggprofil"bild..

En ensam lada på ett fält.


En skoterbro i sommarprakt..
 Lite sommarbilder från Norr.. ;-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar