Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

tisdag 8 juni 2010

En ljusning i Bloggtorka?.. Hosta med studs..




Om det nu är någon som är in och kollar mina obefintliga inlägg sedan låång tid, så gör jag ett Ljusnade inlägg här:

Jag har haft det lite mycket med stress, förmaksflimmer, dålig ork och obeslutsamhet i allt möjligt , dålig styrfart just nu.. En varm vän med hjälp och lindringsbehov och allmän blogg-ickeorka...

Nu är jag förkyld och är på bättringsvägen om det inte vore för denna retliga rethosta med diverse saker som bråkar  på väg upp så man tårögd spottar ut det som släpper... och rösten går  upp och ned.. mest krax,krax..

Bilder har blivit tagna  i mängd(som vanligt) så jag ska välja ut några under den  tid som gått och se om det faller på läppen... 

Bron i vår/försommarsol

Vad ser vi , en drake, muppetshow eller en Alien? ;-)


Morgonsol på Kusön

3 kommentarer:

  1. Tänk att sommaren nått överallt nu, härligt att se! :)

    SvaraRadera
  2. Kul att du e tillbaka. Och roligt med snöfria foto från Boden. Visa fler. Jag kanske kommer upp i sommar.

    SvaraRadera