Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

måndag 14 juni 2010

Måndaaag.. en vecka till semestern

En grusväg ute på kusön  söndag 13/6 efter ett datasupport/massagepass ;-)


Ja då har man en vecka kvar och massor att göra, för att kunna känna sej ledig...

Veckan och helgen kändes bra. det hanns litegrann men jag fick även visa mina lindrande massagekunskaper 2 ggr veckan som gick med goda resultat...

det var Premiär festkväll på Western Farm,  jag var inte där, men fick rapporter om att Brolle hade en bra show!  och tre extranummer drog Bodensonen också..

solen gick upp på söndagmorgon vid 02..

Vädret skule vara dåligt men det blev riktigt bra  lite blåsigt  och en liiiten regnskur på lördag eftermiddagen.. men annars fint väder, det känns att det är sommar....
Fina moln från lördagens stekiga dag..

Tack och vad roligt förresten med den feedback jag fick på mitt inlägg jag gjorde sist, några tappra hittade hittade tydligen tillbaka till min blogg.. ;-)
;-) Ska försöka vara flitigare och visa naturen och "vardagen i bild"..


Fredagsfina moln på blå himmel

Enn liten skuggväggdekoration Konstfoto?..:-)

Sköt om er så ses vi nog snart här eller där..
Måste komma ihåg att gratulera någon imorgon också.. 15/6 är väl Lovisas dag? ;-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar