Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

torsdag 11 juni 2009

Off 2 Irland


Idag är det lite jobbigt.. gå igenom packningen och stuva och kolla . och kolla igen.. Att det ska vara så svårt att resa bort en vecka!?..
Sen blev det inte bättre av att min mobil började konstra med minneskortet när jag förberedde musik mm på den, så inatt kl 0100 fick jag hålla på med det, det kändes inte som en bra uppladdning...

Nåja jag kommer nog iväg i alla fall trots allt...

Kommer att uppdatera det jag hinner :-)

Ha en skön torsdag här i Boden har det regnat till alldeles nyss och nu kommer det någon liten solglimt.


/P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar