Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

fredag 8 januari 2010

7-8Januari. -30 Kallt och klart..


Idag har vi den kallaste dagen hittils, -30 grader då blir allt stelt, bilen kablar ... laddat batteri och ändå känns det inte riktigt säkert..



Någon promenad blir det inte gärna.. och hundarna vill inte utanför huset..
Fast jag Läste i Bea K:s blog, http://beastankar.blogspot.com/ där hon går minst en mil om dagen under 2010 som ett "nyårslöfte".. Det är strongt eller det är i och för sej bara att bestämma sej..
Min träning har inte kommit igång under ledigheten pga sömn, C:s nattjobb, Uppesittarnätter, lite deppis, oföretagsamhet(saknar någon som vill röra sej lika mycket, en peppare.. blir antagligen lite lättare då..mm



Idag har vi haft lite ljus i tillvaron hemma, vi har dragit lite ljus i källaren. ska färdigställas på fredag..
Önskar attt motivation/orken/viljan var högre när C är ledig så vi kunde göra det vi borde/måste, men då är det för mycket trötthet pga nattarbeten och dygnsomställning.. Men ingen bryr sej om det..
Ja, ledigheten börjar dra sej mot ett slut, arbetet är på väg in i medvetandet igen och det är ingen vacker syn som ligger vid horisonten..

nåja, det är inte slut än, imorgon får jag ett bokat massagepass på kvällen i samband med bror N och familj på middag, som jag hoppas kommer bli ett bra första pass.


Tomtedekor i massage/fysrummet..

Sedan en helg innan Workweek............


/Peter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar