Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

fredag 29 januari 2010

Bridge over frozen water...


Fredagens  gnistrande kalla sol.
Onsdagens snödrev hela dagen.

Svårt att blogga i veckan , det har varit mycket med jobbet , och snö i olika former gjort att jag inte haft ork/tid att blogga.

Såg i en blogg där hon ville få kommentarer anonyma eller inte,
och det skulle jag vilja ha också, bara i helgen tex att ALLA som hittar hit vågar skriva något! tex ålder och intresset med sidan!? (behöver inte tala om vem ni!) för få en uppfattning att se hur många som hittar hit och läser vad jag författar och fotograferar!?

Fredag hela helgen framför.. kallt med -24 grader efter dagar med -12 och 3-4decimeter snö....

Efter en middag på Max for vi och hälsade  på vänner , en riktigt trevlig kväll nästan som gamla tider....
/Peter

2 kommentarer:

  1. Så här tex : 40+, Boden, Snygga foton,livet :-)..

    SvaraRadera
  2. 36, Boden, kul att kika på dina bilder och se sånt man själv passerar emellanåt.

    Bron ser nästan fastfrusen ut.

    SvaraRadera