Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

söndag 31 januari 2010

Söndag, sista Januari


En månad på det nya året är till ände..
En vecka utan så mycket bloggande, som jag skrivit tidigare, mycket snö på bron har bidragit..


31Januari 2010 Snönivån syns hög.
Max Tigern Boden
Bodån 27januari  oskottad promenadväg..
Jag hann med en blodgivning denna månad också, 162 iHb räckte ;-)....


Onsdagens Snö(o)väder

Ev kanske jag kommer på nåt och skriva, jo förresten  jag har fått en intresseförfrågan som "träningskompis", ska bli spännande..

Ha en skön vecka, /Peter

2 kommentarer:

  1. Vi kan ju promenera och så kan du donera lite blod samtidigt då jag har då dåliga värden att jag ibland får blod.

    SvaraRadera
  2. Klickade mig hit via Bea(kommentaren ovanför) och blev glatt överraskad av att hitta en Bodenbloggare :)

    SvaraRadera