Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

fredag 15 januari 2010

Fredag


Då var den här, första arbetsfredagen i år, det har varit en trött vecka med sömnsvårigheter, att lägga sej sent och gå upp tidigt..
Tyvärr ser helgen ut att gå i samma tecken pga C jobbar natt, MEN ska hämtas kl 0800.. (Tack Bodens kommun som inte kör bussar helger..)
Så jag kommer mej isäng sent och ska upp vid 730 för att hämta den kära fru som sedan sover hela dagen
:-/
men det är så det är, går inte att ändra på annat än att gå ocj lägga sej 22-23 på fre,lö kväll.. Party..
Kommentera eller maila min blogg , jag vill veta om någon är hit öht?


Kram till alla vänner och de som kan behöva en och jag inte känner än..
/Peter

2 kommentarer:

  1. Hej Peter. Jag har nyligen hittat till din blogg och måste säga att jag uppskattar dina fotografier från Boden mycket. Är själv född i och har mina rötter i Boden, men bor i Skåne. Längtar ibland upp och då är det roligt att se aktuella foton. Var du med och byggde gallerian? /Nina

    SvaraRadera
  2. Vad kul att läsa en kommentar.. Nej jag jobbade inte med gallerian, men visst blev den fin? kika även på resdagboken.se resenär plae65 där finns många fler bilder..

    SvaraRadera