Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

måndag 11 januari 2010

Plus i överkant..


En dag med fortsatt stigning sedan söndag, nu är det helt plötsligt  plusgrader, från lördagkväll -22 och nu +1( eller 0,7grader Celsius på min "exakta" inne/utetemometer ;-)
Igår hann jag med ett BodyJam pass efter att vi varit till C:s Gamla(Unga!) klasskompis i luleå.


Passet var hälften nytt, hälften gammalt, måndagkväll startar den nya releasen och det det nya schemat vilken innebär mån och onsdag, så det är bäddat för krock med kören på onsdag :-(
 det blir nog klippning och rakning när jag bestämt mej för vilken stil.. Försökt aktivera lite hjälp från Facebook-vänner men med varierande resultat..
Kan nog bli Van Dyke med polisonger i slutänden pga min tendens till "Blonda hår" i skägget :-)
Ge gärna Synpunkter i kommentar eller i ett mail! ;-)
Nu startar arbetslivet, träningen, massage(förhoppningsvis lyfter den nån gång), kören mm igen..Gäller att hitta lagomnivån på allt, har några renoveringsarbeten också.
/Peter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar