Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

onsdag 13 januari 2010

Orka..?


Funderar om man ska orka fortsätta med detta bloggande.
Varför gör jag detta, för att visa mina bilder eller för att sprida mina tankar för vinden att försvinna i cyberspace?..
Saknar så mycket jag haft, trots att man har tillräckligt..
Kommentarer eller synpunkter på inlägg hade varit kul, både plus eller minus..
i´ll Be back, maybe..


sen dessutom:
Detta med att få "bokningar" på Massagepass, det får man nog sluta vänta på, verkar det som.
Att nån skulle höra av sej när dom behöver, verkar trögt trots min enkla "reklam" på bla bloggen.....
Det händer inte något om man inte hela tiden frågar, och det är jobbigt att känna att man behöver vara så PÅ (och behovet av detta förstår inte en del)
Eller är det, det som är problemet att jag vill detta lite mycket..
Verkar annars vara enda sättet eller finns inte mer BEHOV i tillvaron....?
Det har ju blivit en lärotid  >80h men ändå blivit/gått fel en gång tidigare..
/Peter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar