Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

fredag 13 november 2009

Fredag 13:e, en helg framför med hund-förtecken

-7 Grader, mulet Fredagen 13 lyckodag?



Idag är det fredag och helgen är på väg ..
C min fru fyller år idag och det blir ett kort firande för hon jobbar hela helgen nattetid..
Imorgon är jag hundutställare i Arcushallen "Norrbottens Vackraste hund" och får se hur det går ,
Vi har inte tränat så mycket jag velat hinna med pga bla körsången
Men förhoppningsvis blir det en rolig dag. och sedan på kvällen ska det vara Fin Bankett!
Beroende på hur det går så kanske jag går på den med svägerskan
söndag ser jag fram emot lite BodyJam för nu känns det bättre i ryggen..
Ikväll får jag bli it-tekniker pga dottern har köpt en ny dator men en ny disk till min kraschade har jag inte kunnat få fram! Det verkar vara brist i världen på just den typen, frustrerande att inte veta hur mycket som är förstört.. och borta.. Bilder mail dokument mm..

igår fick jag iaf ge ett efterlängtat Lugnt massagepass 1:a på 1,5vecka men det kändes bra igen.. tack M för återkommande träningshjälp..

Tyvärr tappade jag i år en kär vän som har hjälpt mej att utvecklas, men situationer och tillit har gjort detta omöjligt , för evigt?
DET står skrivet i stjärnorna Och total tystnad efteråt är väl värre dessutom.
Ledsamt att koppla bort denna omtanke..

Men får jag bara fler intresserade kan jag skippa detta.
Nog med funderingar utan svar, nu ser jag framåt mot nya mottagare som är intresserad av min hjälpande kraft( det lät väl bra)..


2 kommentarer:

  1. Varsågod.... Jag ser framemot nästa pass med massage... /M

    SvaraRadera
  2. Kul med kommentar, Ja,du är tapper du.. eller bara i behov av massa avslappning? ;-) /P

    SvaraRadera