Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

fredag 20 november 2009

20November Fredag, med sikte på kul helg.. och sedan kom Lördag 21 november:-)



20 okt
Nu vart det fredag ialla fall, snöfall under torsdagnatt gav et ljus på morgonen  Tyvärr regnade det bort på eftermiddagen..



på kvällen fick jag ge ett Massagepass med M.
Och lördag ska det bli kul-Midnight Bowling med jobbet!
Får se hur det går att svinga klotet med den träningsvärken jag har i sätet ,efter  innebandy 1timme i onsdags och sedan BodyJam igår torsdag(som var betydligt jobbigare med trötta ben och första gången på 3veckor..).
Promenaderna blir långsammare till jobbet, det jobbigaste är sätesmusklerna..
Jag hoppas också att det blir lite Dansfys på lördagkväll  på Diners eller kanske Luleå?
Min kollega Hasse brukar vilja ut och jag hänger mer än gärna med ut för att få dansa ...,
hoppas bara min älsklingsfru vill följa med..

Annars går jag och Lyssnar mest på Melissa Horns förra skiva... upptäckte hennes musik via ett inlägg på en blogg...
Kanske något melankoliskt  med hjärta, kärlek och smärta, men det är så bra låtar! Mycket känslor i dessa stycken att leva sej in i.



21okt : Lördagen gick i lugn och städnings tecken inför kvällen när vi var på middag med jobbet på
Midnight bowling Roligt som alltid när kampen står mellan olika lag och det två avdelningarna hejade fram sina finalister på slutet och det blev en från varje avd, H från T och I från avd IT.


sen hoppades jag på utgång.. men efter bowlingen när vi(jag och catarina) skjutsat hem en kollega med sambo till en annan kommun(läs Sunderbyn) så blev vi sittande i trevligt samtal och fikade, så innan vi var hemma i Boden igen var klockan 0130-0200 och det blev inget Diners.. kom i säng vid  4tiden...


På söndag kommer vi troligen se nya New Moon, resten av familjen har läst alla böckerna som kommit ut.. jag sågTwilight  i somras :-) bra film tyckte jag.
Ha en trevlig Helg, /Peter


Så här kan det se ut i Trångfors när man ska dränera  runt ett hus: dräll ut en hög grus mitt i en korsning efter kanalvägen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar