Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

måndag 30 november 2009

Måndag med väntan på respons eller inte..


Måndagen kom efter en natt som blev för kort pga en seg bärbar dator i sängen och ett för hårt arbete med att lägga upp bilder i blogg och resdagboken.se (resenär plae65) som är min 2:a "Bilddagbok".
och även nu prova marknadsföra mej på ett sätt jag inte vågat tidigare..
Att få några nya mottagare som verkligen har behov av min hjälpande hand så jag kan fortsätta utvecklas..
Hur det går får väl tiden utvisa, men jag tänkte att gör jag inte detta nu, kanske det blir försent i livet..
Nu har äntligen snön kommit till oss igen! Har ju varit borta lite länge..



I19 har fått till och med snö på skidorna...


Väntan på någon recension eller kommentar ... Önskar er en skön sömn, Peter

1 kommentar: