Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

torsdag 3 december 2009

Tisdag sådär, onsdag Yes,Jajamen och torsdag känns bra nu!



Nu är det snart helg!.
Kylan (nåja -11grader) men det är lite bistert när vi inte är van denna kyla mer kommer det  är jag inte orolig över.. Promenaderna till och från jobbet måste kompletteras med en huva eller byra jacka .
Det är lite för öppet på vägen när jag promenerar till jobbet..
Ja veckan har gått lite upp och ner,  dels pga golvläggning som blev lite sen, att en hall kan ta så många timmar  det var "bara" clickgolv..Även om det är ett lite dyrare golv, Pergo Orginal 9mm tjockt med inbyggd stegisolering. Men det tar tid med ursågningar för vinklar och vrår och så den där sista biten som man egentligen inte har plats att lägga dit..;-)
Men det blir fint när det är klart, lister mm, nu är det "bara"  Köksdelen kvar.. DÄR kommer det vara vinklar vrår och köksskåpen som står på sockel. men jag tror det kommer gå bra , tar bara lite längre tid.

Man ser den långa hallen och matplatsen och köket som inte är gjort än..

Sedan pga diverse funderingar var det lite nedåt i humöret, men på onsdag började det plötsligt klarna och en tyngd lämnade bröstet.. Konstigt vad lite det behövs när man grottat ner sej i problem och sen bara släpper det/Öppnar upp sinnet, det typ Poffar till( nu flashade något från vuollerim till här?) Kommentar..!? Jag har bara läst tidningarna..

Nu ser jag med tillförsikt på framtiden, och den blir så bra den kan bli som jag gör den..och släppa andras oförrätter/åsikter mot mej. Ska fösöka satsa lite mer på fotograferingen jag tycker om.. OOCH jag måste försöka rädda innhållet i min gamla 300gb disk, till en ny 500gb disk så jag kommer igång med en dator som går bra och har de program jag vill ha..


Morgonbild från Trångforsbron 3Dec Lite för mörkt för min mobil för att bli nog snygg men det är känslan av ljuset som är det viktiga!?
Vad tycker ni förresten om bilder  kan de vara suddiga om man ser vad det är? Jag sparar ibland bilder som är suddiga men ändå unika iom det var taget då och om man tar om dem senare blir de inte likadana? ;-)


Vad tycks om mitt erbjudande till höger på sidan? Kommentera det med..

Kommentera,kommentera ,kommentera please, jag har ingen aning vem som klickar runt här, förutom antal och vilken operatör/stad i sverige ni hör till..
Ska se om helgen blir något roligt, det ska nog läggas färdigt golvet i Mamma och Pappas hus, och min kära
fru som jobbar 2nätter..

Måne och frusna växter i snön 2 dec på väg hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar