Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

onsdag 16 december 2009

Måndag-onsdag efter en Körig helg blev en kylig vecka..


Måndag , en dålig natt igen. det är konstigt att det ska vara så svårt att sova själv.. men det  är lögn att försöka få ro och komma sej i säng när  C jobbar.. Sedan fastnar man framför FB, andras bloggar mm så tiden går fort..

Men i helgen har det varit  övning,övning och en Lucia/julkonsert i MariaKyrkan i Sävast...
Det gick rätt bra på konserten på söndag trots en lite sliten röst.


Arbetsveckan tog fart med lite sömn , och sedan gick det väl lite bättre, det märks att det snart är jul. få dagar och ganska mycket jobb  kvar för året är ju snart slut  om man ser på jobbets tider..
Tisdagen tog jag Influensavaccinet, och än så länge går jag både framlänges och mår bra.. ömt i armen får visst alla har jag hört.


Ikväll onsdag har vi gjort sista framträdandet i år med Chorisma i Teknikens hus  där LTU hade en  julmiddag. Det gick rätt bra trots att jag inte sjungit två av låtarna tidigare..
 Onsdag har kylan kommit till oss -17 ,och vi är så ovan att dra på sej handskar och mössa vad man än ska göra ute...

Ska bli skönt att vara ledig, både sången och jobbet..
Däremot jobbar C många nätter så några sovmornar blir det nog tyvärr få av..

och jag har fått några preliminärbokningar på massage under julen också.. ska bli spännande med nya mottagare.


Men vi ska ut på Annandagen (27års åldergr.)på Western Farm iaf.. Kan bli roligt med dansfys.

Kvar innan jul är att få till Mammas och Pappas golv i köket (imorgon torsdag) ska det bli klart och fredag har vi julfest på jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar