Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

torsdag 31 december 2009

Sista dagarna på året 2009..


Så är året till ända, ett år med glädje och vedermödor som inte setts tidigare..
Kunde man undvikit dessa , säkert men bara med facit i hand.

Det har varit ett lite tråkigare år än 08( som var ett uppstartande/tändande år för mitt nya intresse), Men sedan kom 09 med en massa krångel och komplikationer, Hoppas 2010 blir ett år när allt lägger sej och kan starta om, gå vidare med fler lyckade arbeten..

Men nu dessa dagar man är lediga går så fort!?

Både för att man sover fler timmar, men även att det händer rätt mycket..
Jag har hunnit med en föreläsning av Gunnar Westrin i Råneå när jag följde med en fiskekompis och kollega som skulle dit.


 Det var en målande beskrivning om hans ankomst till Norrbotten från Jämtland och fisket förr och nu, Beskrivningar av resor och reskamrater var roligt att höra och se bilder från olika resor.bla en medsläpad bastu i fjällen..


Sedan fick jag besök av en kusin som jag inte umgåtts så mycket med, men nu hittat via facebook och fått kontakt..
Idag är det nyårsafton och jag har varit ute på en fotopromenad för att få frisk luft och för att ta kort på några platser jag tidigare tagit bilder på..





Ett GottNytt År till alla mina vänner och alla de som jag inte känner och som ändå hittar hit! kommentera + och minus :-)



/Peter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar