Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

lördag 5 december 2009

Lördag övningskörning och lite skjuts..


Fredagen var en arbetsdag med lite helgkänsla och gick fort , men inte var det lätt att släppa arbetsuppgifterna kl1630.. blev nästan 17 innan  det gick att gå hem.

Sedan var det dotter till badminton mm.. + en fru som gick ut 2 nätter fre -sön.

På lördag åkte dotter E på Badmintontävling och jag och Dotter K på Övningsskörning på bla Dollarstores parkering ( de hade inte öppnat, så det var en tom parkering..)

sedan bar det av efter gammelbyvägen,  bra väg lite trafik och  sedan åkte vi runt Berget för att sedn åka hemåt , men vidare utanför stan  i  en stor cirkel till supermarket, sedan Körde jag hem, det var lite jobbigt första gången med trafik runtomkring henne.. Men det gick bra.
Men idag har jag tagit mej ut på lite fotosession också  problemet var bara att vi har någon som äter laddningsbara batterier.., men till slut hittade jag ett extra par att ha med utifallatt..
Så jag gick iväg till mina platser jag tagit bilder förut ett järnvägsspår och en skoterbro som passerar Engelska Kanalen  Boden..




Kvällen kan bli rätt lugn..
Söndag är det fortsatt golvläggning i Hos Mamma och Pappa.
Ha det så bra och kommentera nu ..

1 kommentar: