Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

fredag 11 december 2009

Äntligen fredag med barnkalas med tårta och hundsnack


Då var det fredag en lång arbetsdag som var trög , hann inte det jag velat göra.. Ett lite luciatåg såg jag på ett av jobben..


 men sen på kvällen åkte vi till C: s systerbarn som fyller3år och åt tårta och såg på när hon med stora ögon och glädje öppnade sina presenter och sedan träffade vi vänner igen och språkade på ett sätt vi inte gjort på lääänge..
Hoppas på en långsam återgång till den trevliga gemenskap, vi haft inom familjerna tillsammans, när vi kunnat träffas med alla hundarena på utflykter eller ha grill/kräftfest, pizzakväll mm....
Men nu är det laddning för Lördag/ söndag körträning/Kyrkokonsert.. jag har tjatat lite om det men det blir rätt mastigt efter den julkonsert vi var med på i torsdags.

För övrigt stod det INTE ett ord om Chorisma i nån av tidningarna..
Dom gick väl hem i pausen innan vi var med? Varför gör journalister så..
Man kan väl Inte bedömma en konsert på ena halvan för publiken ser ju hela!!?
Jag förstår inte i dagens IT-samhälle att den timmen det tar extra måste man lämna konserten för att göra reportaget?, Oj vad jag känner att jag Kritiserar/hugger på en yrkesgrupp, men jag förstår inte riktigt syftet och verkan blir ju att de missar 50% om det sen är sämre eller bättre hur ska de kunna tala om det?

Godnatt,  svara gärna om någon journalist hittar till mej ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar