Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

fredag 25 december 2009

Juldag och julefrid.. -20minus och snö en riktig jul..



Så har julafton kommit och gått, alla barn tindrat med ögonen stora..
Samtidigt har föräldrarna trött satt sej vid bordet för att äta traditionell julmat..
Det är något som fattas med dagens jul, vad vet jag inte men det är inte riktgt samma känsla som förr..
Är det för mycket arbete ända inpå julafton, så den där julstämningen inte hinner infinna sej eller är det något annat som saknas?
Kanske samlas man inte hela släkten som förr..
Eller också är det förlegat koncept med för stora barn..
Sedan händer det hela tiden saker som tar fokuset bort från Julfirandet..
Kanske därför julen inte är lika kul längre.. bara en längre ledighet.
Vad tycker ni andra , kommentera gärna, om det kanske bara jag som reagerar på detta?
Sen är familjen förkylda, blir jag förkyld kan jag inte ta emot någon för  massage under helgerna som jag fått "intresseanmälningar" från..


Imorgon ska jag nog ta mej ut och fota lite Julbilder i detta vinterlandskap, sedan väntar  westernFarm med Förträff hos Hasse! Hoppas det nya konceptet med 27årsgräns gör att det blir en trevlig stämning , med mogendans och disco blandat.. Så dansfysen får en omgång( om jag nu får vara frisk...) Kan sätta käppar i hjulen...

Ha glada jul och mellandagar, och välkommen till er som packar för glatta livet och ska  flytta uppåt till Norrbotten.. ;-) Ska bli kul att träffas nån gång..




En liten luciabild från vår julfest.. undertecknad och hasse visar var skåpet skulle stå :-) Observera våra tärnor bredvid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar