Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

onsdag 23 december 2009

Julkänslan, var?


Dan före dopparedagen..och arbetar fortfarande, julkänslan har inte infunnit sej... dessutom skjutit fram arbetsuppgifter i senaste veckan pga av andra saker som kommit emellan, vilket gör att det nu blir för få dagar kvar innan jul.. men varför klaga(det är jag nog bra på..) jag har ett jobb, som jag trivs med ibland..
Nu väntar en förhoppningsvis lugn men även händelserik helg med vänner och massagearbete, är faktiskt ledig någon vecka efter nyår också, får vi bara vara friska, det indikeras förkylning inom familjen.. ;-)
Kan man erkänna att man inte varit på stan och trängts i julstressen?
Tacka vet jag Facebook och den gemenskap som finns där..så mycket som jag chattat med vänner på sistone, att få kontakt med vänner man inte pratat med på länge. Ja alla pratar man inte med..
Snön fortsätter att falla sakta och lätt. kommer väl en -2dm nu under ett dygn men det är puderlätt snö..
Ska imorgon åka och hjälpa Mamma och Pappa att skotta deras uppfart...

Hoppas få träffa de flesta vänner under helgerna om inte annat på Western Farm på Annandagen!?.
God Jul till alla läsare och kommentera nu om ni vågar!
/Peter

1 kommentar:

  1. God jul Peter..
    Och tyvärr kan inte komma på Western Farm på annadagen hur mycket jag än vill så jag är för "liten"

    SvaraRadera