Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

måndag 7 december 2009

Måndag +1,5 halt






Efter helgen kom måndag,  än så länge har vi snön kvar, hoppas inte "värmen" håller i sej om vi ska ha en vit jul.
Skidsäsongen ska ju dra igång också, försöka komma igång med den träningen i vinter.

Helgen har gått lite i dur och mest moll,

Av EN anledning sov jag inte så mycket i helgen och att lägga ett klickgolv efter 2 timmars sömn var inget att rekommendera.. och färdig blev jag inte då heller,hann väl 4-5 varv mellan 9-13..  = från dörröppningen till spisen..

Det tar tid med all mätning, dubbelmätning och sedan såga för att bygga golvet.. och tröttheten var väl inte bra för humöret heller....
Förutom det får jag väl hoppas att signalvägarna blir bättre/rakare ang händelser i fortsättningen.
Och jag får skriva lite bättre så att alla förstår och inte behöver tolka/tror så mycket.


men veckan blir full av sång,  på torsdag 9/12 sjunger Chorisma med KEVIN BORG :-) och några ungdomar från Musigymnasiet i Boden på en konsert i BodenAren och på söndag blir det luciakonsert med kören Chorisma i MariaKyrkan..
Tyvärr betyder det att nästan varje kväll går åt till att träna själv med text och noter, extra genrep på onsdagkväll och Lördag blir också extra träning för luciakonserten.. puh..

Det kommenteras inte mycket... GÖR DET.. Ju fler desto bättre!
plus eller minus allt av intresse,  jag raderar det jag inte tycker om ändå!?  ;-)  /Peter



"Smala" Sessan

1 kommentar:

  1. Golvet verkar bli finfint!

    Det översta bilden på timmerstugan var verkligen urläcker. Ses snart ;o)

    SvaraRadera