Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

tisdag 29 december 2009

Snö, snö, snöö..



Äntligen  som Gert Fylking brukar säga.. Men nu kommer det 3-4dm igår och idag..
Idag har det och kommer fortfarande snö, tur att det är en lätt snö annars hade jag fått jobbigt, för snöslungan ville inte starta i dag heller. Jag måste göra en felsökning tändning, tändstift, förgasaren... men utan plats i garaget är det tråkigt att stå i 10-20graders kyla och felsöka..
i dag har jag haft sovmorgon känns lite täppt i näsan och lite i halsen men det gick bra att åka iväg och hjälpa en vän som flyttar tillbaka till Boden. :-)


 Sedan blev det handla lite nödvändigt till middagen, julmat men nu börjar man bli lite less på detta, men skinkan är snart slut iaf...
sedan lite tv, bla dokumentären om Tsunamikatastrofen var bra att se. man fattar inte att det är på riktigt på filmsekvenserna man ser..
sedan har jag varit ute i snökaoset när jag skjutsat dotter K till kompis och hämtat senare på kvällen.


nu väntar ett kort massagepass på K och sedan blir det natt.. Imorgon hoppas jag känna en lust att promenera och skotta snö :-)
Jag tänker försöka ta med digitalkameran också och fota lite fina vyer..
sedan jobbar C 2 nätter, tråkigt men det får gå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar