Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

söndag 22 november 2009

Söndag... dagen efter kvällen före..


Ja efter gårdagen Bowling och middag och  trots en nykter(alltid) kväll/ natt (hemma vid 2 och i säng vid 4..), känns söndagen bara mest jobbig och tråkig. man orkar inte göra något spec. skjutsa barn och tvätta klädberget i källaren.. lite småhalt med 1minusgrad..

Men ikväll så ska vi se New Moon, får se hur den är.
OCH nu har jag sett den.
Den var bra, om man inte har läst böckerna, vet man inte vad man ska vänta så det funkar bra tycker jag.
Den följer boken vilket gör att jag tycker den slutar lite abrupt..

Jag har inte läst böckerna, bara sett Twilight på dvd med resten av de fanatiska familjemedlemmarna..


När vi kom ut ur Sagabiografen så regnade det .. tråkigt och riktigt riktigt halt blev det, övriga i bilen tyckte inte om mina försök attt ta vänstersvängen i rondellen med Drifting ;-)..
En ny vecka närmar sej med stormsteg och känns ganska tråkigt innan den börjat,  får inte riktigt något spår att hålla, utan det rullar på av bara farten..

Ha en skön dag/kväll /Peter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar