Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

tisdag 3 november 2009

Veckans uppvarvning ..


Idag tisdag Har vi faktiskt Bröllopsdag! 19:e i år,
Vad tiden går fort .....
Känns inte så länge faktiskt, det är på barnen man ser hur tiden far fram.
Annars är det uppladdning för den stora körsångarhelgen med Operettpärlor.. onsdag -fredagkväll är det hårdkörning.. sedan konsert lördag och söndag..
Kan nog vara rätt slut av detta på måndag, får se om jag orkar blogga nåt i veckan..
 Tappat lite bloggfart, är inte nöjd med textmassan och mobilens bilder i det ljus som finns tillgängligt på morgon och kväll när jag har möjlighet att ta kort..
 Jag Kanske tar lite gamla bilder som jag inte tror har hittat hit tidigare..
Kommentera om det blir för mycket sommar och vår  i så fall :-)

Saknad Tröst kallar jag denna bild..
tillägnad alla tuttälskare därute.. ;-)


Stenkul promenad.. fin på väggen faktiskt i A3..

Bron över floden Luleå Älv

I återvinningens tider måste man hålla isär kom posten? eller var det komposten?  :-)
/Peter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar