Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

onsdag 28 oktober 2009

Tisdag,Onsdag, Dumheter, ryggont och Sång ..


Slingrande väg mot framgång..
Ja sedan söndagens smidighetsuppvisning har jag nu ont i ryggen, beroende vad jag gör eller hur jag sitter.
Irriterande att det var så onödigt, (otänkt som vi säger här i norr) att få denna skada.. Och iom det går jag miste om min roliga bra Bodyjamdansträning  :-) och dessutom har jag massor att göra hemma och på jobbet som jag nu drar mej för att lyfta och släpa på..


dagarna har varit regniga och lite snö kom igår tisdag, gjorde att onsdag vart lite halkig.. och jag har lagt bort mina gummigaloscher med dubb.. :-(
Ikväll var det  Körsång igen onsdagkväll
Nästa vecka är den stora Sångträningsveckan, onsdag3timmar,to-frekväll med orkester 4-5timmar och träning innan konsert 2-3timmar+konsert lördag 7nov och Konsert i Luleå, Kulturens hus 8nov..

DET blir en jobbig vecka för Kropp och Knopp..

Avslutar med en hälsning till mina 2!? trogna bloggläsare med egna fina bloggar. Lovisa och Mikaela med både träning, mat och livet..

Och ni andra som hittat hit, skriv i kommentarer eller skicka ett mail.. Jag vill ha feedback. /Peter


1 kommentar:

  1. Hej vad kul att hitta till en Bodenblogg till (kom via Lovisa). Ännu roligare att du verkar göra som jag, ta promenader i Bodenområdet och fotografera. Jättefina foton.

    SvaraRadera