Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

torsdag 22 oktober 2009

Torsdag dagen efter kvällarna före, snart helg..



Fortfarande har vi ett tunt vitt lager som gör livet så mycket ljusare på dagarna och kvällarna..
Promenaden till jobbet var lite mulen idag..



2 kvällar med tysk körsång operetter har tagit hårt på kroppen och knoppen , och det ska fortsättas pluggas tysk text.
På jobbet är det mycket som hänger i luften att plocka ner och kasta upp luften igen ..
Annars försöker jag motivera mej att fortsätta orka med att träna den "gamla" kroppen med jämna mellanrum i väntan på att förkylningen bryter ut, det är en tidsfråga..  så idag blir det ett Bollcorepass på jobbet och sedan ett BodyjamPass!
Massagearbetet har gått i stå/en lugn period med ett (1) återkommande timmespass i veckan medan fam inte bokar  nog hårt så jag ska prioritera dem..
Saknar de Utbildande/utvecklande långa lugna passen  från förr med en speciell mottagare som möjliggjort det jag kan idag ...
Då jag fick träna/prova olika tekniker bla akupressur, men nu får jag släppa detaljer runt detta "träningsår", troligen för all  tid.. Bara hålla tekniken vid liv >80timmar.. :-)
Får se till att komma in med nya mottagare, som också kan vara intresserad av att vara med för min egen utveckling inte bara för lindring/hjälpen..
Måste fundera på fortsättningen, vilken väg och kurs Masseringsintresset/skutan ska ta vägen..
Ha en skön torsdag alla mina vänner och dem jag inte känner som hittar hit..


Kommentera gärna eller skriv ett mail "plae65(at)hotmail.com" med kommentater eller synpunkter om ni inte vill "Synas"
/Peter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar