Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

lördag 24 oktober 2009

Fredag och en helg på det...




Fredag kom och lördagen och söndag kom, -4- +2


Lite snö och det blev så ljust.. det är så skönt med lite vitt på marken.. lite halt där det hunnit smälta på dagarna och nästan bara på morgonpromenaden till jobbet..

Fredagen var lite stressig på jobbet, planerat in saker och annat som bröt den planeringen, så idag lördag jag var förbi en sväng också för att göra undan samvetskvalsarbeten och frun sover ju ändå sin skönhetssömn..

Fredagkvällen flöt ganska lugnt, middag, Catta jobbade natt efter 20 och jag fick massera Mia, Lillebror Björns sambo, ett förvånansvärt långt(1,5h), lugnt och ganska avslappnat helkroppspass huvud till tå med enbart levande ljus som ljuskälla och ca25 grader varmt..., Det var en bra koncentration/meditation för en stressad själ(jag)..

Sedan var det bara att skjutsa hem Mia och sitta vid datorn ett tag innan sängen ropade ..


På lördagmorgon åkte jag och hämtade C för det går ju inga lokalbussar i Boden på helgen....
Lite frukost sedan åkte jag in på jobbet och det blev lite för många timmar.. men ett litet gruslass rasade av i alla fall från bröstet och jag kunde åka hem vid 13-tiden.
 Nu har jag varit ut på en fotopromenad och tagit kort på gamla platser där jag tagit kort i sommar/höst för jämförelsen....
Tyvärr missade jag septembers höstfärger, skulle varit kul att jämföra med och ev med en modell i naturen till det.. ja, nån gång kanske..



Fick i alla fall ge ett massagepass på söndagkväll efter att behovet fanns i släkten..
Det är bara höra av sej om intresse eller behov av lugn eller lindring finnes.
Maila bara för tidsbokning :-)
Ha en skön helg och en bra början på veckan..
Hålla sej på spåret.... /Peter


2 kommentarer:

  1. Älskar den dära rälsbilden, vackert!

    SvaraRadera
  2. Vad kul med kommentarer! Och glad blir jag att man gillar mina bilder! Fler kommentarer ser jag fram emot , det är roligt med bekräftelse ;-) Konstruktivt Ris funkar också ;-) /Peter

    SvaraRadera