Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

fredag 9 oktober 2009

Fredag, snart måndag ;-)



Idag har jag löpt till jobbet med dubbade gummigaloscher  dragna på skorna och det var tur för det var lite fläckvis halkigt.
Det gick bra, förutom mobilen som vägrade ta kort när jag stannade vid Trångforsbron och skulle  ta ett vackert morgonkort..
Så dagens löppass blev fotolöst.. startade om mobilen när jag nästan var på jobbet...

Efter dusch så tog arbetsdagen vid.



Ikväll blir det  nog Tyska textläsning och uttal.., Jag har nämligen inte läst ett ord tyska tidigare(!)


Och nu ska vi i Kören (Chorisma)jag sjunger med  ha en Operettkonsert 7 november  i Björksalen och 8november i Kulturens hus tillsammans med en orkester..... Så det känns som att det finns ett visst tryck att det ska låta som tyska och samtidigt låta bra .. Utmaning? mycket...

Lördagen imorgon tillbringas i Björksalen med träning för dirigenten.. 10-16 kommer vi grillas och överlever jag detta så får vi se hur man mår efter det..

Ha en skön fredag ni som hittar hit :-)
/Peter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar