Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

fredag 16 oktober 2009

Fredag och regn med några plusgrader..Ladda för sånghelg..


Fredagen började med regn nästan till lunch, idag hade vi haft minusgrader,  hade vi haft 2dm snö idag..
Men det blidde inte så..



kvällen kom och på väg hem glödde himlen när solen gick ner vid 17-tiden..




Sedan såg jag något ovanligt hos oss i Boden, EN GRÄVLING! i Engelska kanalen som ligger i Trångfors där jag bor  var det en grävling som sedan flydde upp i något sly och jag hade kameran men det blev bara suddigt pga avsaknad av ljus..


I helgen blir det musik för hela slanten.
Dels ska jag på ett Körsymposium  i Framnäs Piteå på lördag, och det fortsätter på söndag  men då kan inte vi från kören Chorisma, Boden vara med, för vi ska sjunga på Försvarsmuseet, där invigs en utställning som handlar om svenskarnas skygglappar under andra världskriget och om Förintelsen bla. Då ska vi sjunga i öppningsceremonin lite allt möjligt,  bla Stad i ljus..

Så helgen går i sångens tecken och förutom det fortsätter vi med ekonomirenoveringen av vardagsrummet och omflyttning av bla ett piano...


Ha en skön helg ifall jag inte uppdaterar och hoppas ni hittar hit , har inte sett någon kommentar på länge ;-)
/Peter

2 kommentarer:

  1. du glömde nämna att vi ska köra på söndag! :D

    SvaraRadera
  2. Återigen, vilka vackra höstbilder! Nu har vi äntligen fått det riktigt höstvackert här i Stockholm också, dock mycket regn och en massa isiga plusgrader. Ser fram emot min Bodenvisit om några veckor :o)

    SvaraRadera