Träningskompis efterlyses..

Jag skulle faktiskt behöva en Pepp/träningskompis som också vill/behöver motivation att ta sej ut någon gång i veckan på en 3-8km sväng på skidor i pagla eller Pampas, Frivilliga anmäler sitt intresse ;-) Ålder, Man eller kvinna är egalt bara intresse för träning i låg-medelnivå finns.. , Behöver även någon som kanske vill hänga med på promenader och Löppass 3-10km.. Gärna i Närheten av Stan/Trångfors/hedenområdet för nära pepp..
Jag tränar även på Stepin.
Maila bara intresset till: plae65(at)hotmail.com

torsdag 29 oktober 2009

Ny Galleria " ENTER" öppnat i Boden 29 Oktober..



Till alla shoppingintresserade i Boden..
 Så har äntligen den nya Gallerian "Enter" Öppnat  idag!

Mycket folk hade det varit på invigningen.

När jag kom dit på dagen var det mycket folk men inte igenproppat.

Men det kommer nog vara en välbesökt plats länge, istället för attt åka till Luleå..

Iövrigt så var det en fin lite kall dag (-0,5 i skuggan)men solen värmer lite, var ut på en timmespromenad för att få frisk luft och testa kroppen lite grann, jag har ont i ryggen men promenad och lite lätta löpsteg verkade fungera sen får man se hur det känns efteråt...Nu har ni fått se lite bilder från dagen
Här är lite från kvällen..

 
 

Många väntade och  lyssnade på Linnea Bäcklund som sjöng  innan dansuppvisningen.
Det var en dansuppvisning vid 17 tiden nämligen ..




Kvällsbilder från Gallerian, tyvärr kommer det ingen bild från dansen för jag gjorde en typisk miss när jag skulle filma: startade inspelning när jag trodde jag stängde av :-(
MEN det finns ett klipp på youtube av En som lyckades.. klicka här: M-JTribute, det var ett gäng på 37 personer som framförde den snygga dansen, till Michael Jacksons "Beat it".



Ingången till Biblioteket
  /Peter

Solig dag.

2 kommentarer:

  1. Åh, vad kul att se bilder från Enter! Har du inga fler bilder att lägga in, det är så kul att se Bodensarna på stan :o) Vill ha mer, mer, mer!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har uppdaterat med några Boden bilder men kommer mer senare efter att ha varit och sett någon typ av underhållning på Gallerian vid 17../Peter

    SvaraRadera